2011/07/28

Naoki Blog : 2011.07.27

2011-07-27 21:23:21

皆様へ

Bazı nedenlerden dolayı artık sakinleştim ve bloğumu güncellemeye karar verdim.

Isshi'nin cenazesine gittim...Huzur içinde uyuyordu...

Göz yaşlarımı tutamadım, onu aradığımda bana cevap veremezdi artık, bu kabul etmem gereken bir gerçekti.

Minasaka da cenazeye geldi ama, bu üzüntüyü anlatamam, gerçekten zor ve acı verici ama farkettim ki geleceğe bakmalı ve yoluma devam etmeliyim.

Isshi kendinden hiçbir şey umut etmiyordu ama , ben, profesyonel olarak, güçlü olmak zorundayım.

Bloğumu bir süre güncellemeyeceğim ama , umarım neler hissettiğimi yazabilmişimdir..

Isshi, beni daima gökyüzünden izliyor olacak...ve sizi de millet...değil mi...

NAOKI

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-10967104049.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder