2011/09/18

Naoki Blog : 2011.09.18

2011-09-18 01:43:34

なるほど!

Dünyada ardarda gelen 3 tane tatil vardır.. 

Sake içmeyi seven ve onu çok içen bir kişi için, sigara içmek de hoş olacaktır.. *güler*

Aa, herkesin mektupları, hediyeleri, bana çoktan ulaştı..

Mektuplar, hediyeler, her zaman onuları açıyorum yada okuyorum, çok mutluyum..

Çok teşekkür ederim, çoktan yaşlı bir adam oldum ama hala zonklama hissediyorum *güler*

Yaşlı Adam...YAŞLI ADAM...yaşlı adam...yaşlı bayan!? Ben yaşlı bir adamım seni aptal !! Ne yaşlı bayanı!! "bir süre önce beni sıkıştıran bir şeydi"

Ama bu sadece şaka tarafı, bunu kendim için yaptım, Yaşlı Bayan NAOKI...kulağa garip geliyor ama yinede iyi..

Evet, duş almama rağmen, başım hala ağrıyor...Uyumama yardım etmesi için BUFFERIN PLUS S alacağım.

Tamam o zaman, gününüzü güzel geçirin..

yes

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-11021219954.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder