2011/09/21

Naoki Blog : 2011.09.20

2011-09-20 18:44:58

メンテ

Vücut bakımı önemli bir şeydir!! Setai yapmak zorundayım...(Çin ve Japon geleneklerine dayalı manipülatif terapi ve osteopatiyi kapsayan masaj ve Şiroterapi)

Aa, 'Şuandan itibaren sen bir Dragons fanısın' kullandığım favori ifademdir.

Wada-san!! Seni bekliyorum!!

Sonra, benim futbolcu arkadaşım (sert ama aynı zamanda iyi bir adam), içkilerde bana eşlik eden arkadaşım (sert içici ama aynı zamanda iyi bir adam), mektup arkadaşım (eğlenceli ama aynı zamanda iyi bir adam), hayatımın üst düzeyinde yer alıyor. ZERO-san, yeni bir grup içinde tekrar aktif oldu. 'THE MICRO HEAD 4N'S', bana gönderildi!!

Bu Naochiru'dan herkese bir duyurudur!!

Oh, ben.... tebrikler!! Arkadaşım ileriye doğru bir adım attı!! Çok mutluyum!!

Ve sonra, bende, motivasyona sahibim!! Kafamda çeşitli şeyler var, bu yüzden ileriye adım atmak zorundayım!! Adım adım, acele etmeye gerek yok!!

Naochiru'ya göre, 'THE MICRO HEAD 4N'S', çok ateşli bir grup!!

Ama, konuyu değiştiriyorum, dün gece, yemek için büyük bir kap noddle satın aldım. Ne deniyordu ona... 'Gokubuto', bu kanjiyle yazılıyor... Aşırı tepki verdim... 'Ooo...' yüksek sesle bağırdım... *güler*

Oh ben, Katakanayla oldukça güzel yazıyorum...

Şey, lütfen bunu görmezden gelin... *güler*

O zaman... Yemek!

yes

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-11023911049.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder