2011/10/04

Naoki Blog : 2011.10.03

2011-10-03 23:17:25

なんでやねん!!

En sevdiğim elyapımı kolyem kırıldı...

Sonra cep telefonumun el yapımı süsü koptu...

Eğer cep telefonumun süsü koparsa yeni bir el yapımı süsle değiştiririm ama kırık olan, ilk olandı!!

Bundan 7-8 yıl önce, el yapımı aksesuarlarımı kendim yapardım, NAOKI tarafından yapılmış yani

Aaa hayıır~ ama bu kırık..4 yada 5 yıllık mıydı ?? En sevdiğim oydu, iyice duygusallaşıyorum şimdi...

Kolye parçalarını aramaya bayılıyorum..hem keyifli hemde yorucu!!

ve Tanomen'i yakala 

Bu konuşma stili daha farklıydı, bu NAOKI mangrovu..Tamam, bu şekilde söylemek zorunda değildim çünkü anlamını bile bilmiyorum.. (güler)

Şeyy, belkide yenisini yapmalıyım. 

Bu arada, yemek zamanı. 

yes 

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-11037472672.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder