2011/10/10

Naoki Blog : 2011.10.09

2011-10-09 22:26:27

さて!

Sol ayağım gizemli bir şekilde acıyor!

Gizemli ağrılara ihtiyacım yok!!

Şey, geçen gün Karyu (Angelo)'nun kaynağını satın aldımm! Şarkıları gerçekten çok ateşli!!..  

Bunu tekrar yazıyorum, benim sevgili arkadaşım büyük bir faaliyette, kalbim çok hızlıca yenildi ve dürüstçe, ben de büyük bir iş yapmak istiyorum, nedenini bilmiyorum ama... onu seviyorum *güler* 

Biraz, Karyu hakkında konuşuyorum ama onların müziği çok saf ve sıcak bir ruha sahip, Sake içtiğinde, ben onun gibi kendimden geçemiyorum, çok sinsice değil mi.. *güler* 

Oh hayır, Karyu çok sinsi!!! 

Bunu neredeyse 3.'ye söylüyorum değil mi. *güler*

Gitaristleri çok çekici ha... 

Arkadaşım büyük bir iş başlattı!! Naochiru için!! Bunu bekleyin! Görünüş olarak bir basçıyım!!

Çünkü, bu durumda ben çok çekici olacağım!! Orta yaşlarda ki kendime özgü vücut kokumla!! Oh, henüz böyle görünemem!! *düz adam* 

Hey, düz adam potansiyeli yüksek olacak şekilde hala görünüyor !! Sanırım tam olarak bu. 

Kirito san'ın melodilerini yakaladığım zaman, kalp atışlarım hızlanıyor!! 

Şimdi, yemek zamanı.. 

Evet!! 

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-11043130806.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder