2011/10/26

Naoki Blog : 2011.10.24

2011-10-24 17:38:08

今だに、、、

Başkentin hiçbir zaman bulamadığım o mevsim havası

Ve bi şekilde, sesim burnumdan çıkıyormuş gibi, hasta mı oluyorum yoksa!??

Hayır! Bu sadece burun tıkanıklığı!!

Şeyy, 31'indeki konser hazırlıkları, her nasılsa, bir nedenden dolayı bitti sayılır değil mi ?

Prova buluşmasında, nasıl olacağını merak ediyorum ve merakla bekliyorumm

Ve sonuç olarak, yarın, BUDDY SOUND WORKS'e bir göz atmak için ortaya çıkacağım

Seninle buluşabilirsem ne güzel olur değil mi Naochiru

Ah, o zaman, şey..bu dünküydü



Çok gizemli, neden bu reçineyi aldım ki

Kendi kendime konuşuyordum "Bu çok gizemli! Çok gizemli!!" sonra bunu iki kere daha söyledim ve dedim ki "Bunun hiç bi yanıtı yok!! ama vücudum için yararlı olabilir!" bunları söyledikten sonra uyudum, bu arada içinde alkol yok

Çook yorulduum

O zamann, şimdilik...yani yarın görüşürüz (güler)

NAOKI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder