2011/12/18

Naoki Blog : 2011.12.13

2011-12-13 17:08:45

俺です!(Ore = Ben)

2012 Şubat'ın 5'i, NAOKI'nin çıkış tarihidir!

「FC NAOKI FANTASISTA Vol.1~kişisel geçmişim~ 」başlıklı etkinlik STAR PINE'S CAFE (Kichijouji)'de yapılacak!

Minnettar duygularımın bir ifadesi!! Bu son zamanlarda ben bunun yarısını bile yapmıştım!!!!

Amca NAOKI ağlayana kadar çok mutluydu!...Iıı-ıııhhh! Ben henüz yaşlı bir adam değilim!! (derin ihanet)

Ben hala birkaç etkinlik düzenliyorum!

Herkes ile gülebileceğimiz bir etkinlik düzenleyeceğimm

Hatta, eğer sadece basist olursam, herkesi güldüreceğimm (güler)

Şey, bunlar benim düşüncelerim

Sonra! Syrupy Drug'ın konseri yakında ve çok çalışmalıyımm!

Aaa, Bu sefer de şarkılarda bir önceki konser kadar güçlü olacak! Bunun için sabırsızlanıyorum!

yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder