2012/02/22

Naoki Blog : 2012.02.05

2012-02-05 11:26:36

さて!

NAOKI'nin çıkış tarihi!!! (doğum günü)

Herkesden gelen tebrik mesajları için gerçekten çok teşekkür ederim

Bir basist olarak hala öğrenemediğim bir çok şey var, önemli bir mana, basist olarak ihanet etmeyeceğimi diliyorum *güler*

Her zaman ki gibi, gelen bütün itirazlar zorlu çalışmalar için... başarısız *güler* moralim bozuk *güler* azarlanacağım *güler* bunun gibi bir konser *güler*

Ve tabiiki çok gülünecek

'Hayal' 'Umut' 'İnanç', bu kelimeler kalbimin derinliklerinden inanmaya devam edeceğim ve daima onlarla yaşayacağım kelimeler, şuandan itibaren, tekrar sizin desteğinizi arıyorum

Şeyy~ bu arada, bugün hava gayet güzel!!

Çünkü ben neşeli bir adamım! Ben, ben neşeli bir adamım!! (İki kere söyledim ama özel bir nedeni yok)

Yosh, haydi hazırlanalım

yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder