2012/02/22

Naoki Blog : 2012.02.06

2012-02-06 23:35:23

俺の

'Kişisel Geçmişim' adlı etkinliğe katılan herkese çok teşekkür ederim!

Bu benim ilk solo etkinliğimdi, herkesle buluşmayalı gerçekten uzun zaman oldu ve ben çok MUTLUYUM

Özgür adam NAOKI olarak seyahatimin ortasında bas çalmayı durdurmak için hiçbir plan yok *güler*

Bana çığlık attıran, şok edici bir fotoğraf *güler* , bir şiir... adı *güler*, sürpriz bir yorum, yıkıcı güçü olan klip, kardeşimden, Keiyuu'dan da ve diğerlerinin hepsindenn

Ancak, eğer herkes bana gülerse, memnun olmuş olacağım! Hatta, eğer her zamanki gibi aptalca ve gülünç birşey yaparsam, bu benim tarzım, benim yaşam felsefem

Bir sonrakine karar vermedim ama, hepsine tekrardan gülmek istiyorumm

Çoktan gelmiş olanlar için, gelemeyenlerin gökyüzünden olan destekleri için, personeller, bütün zorlu işleriniz için çok teşekkürler! Ve çok teşekkür ederim!!

Yosh, başka bir etkinlik için gitmek zorundayımm

yes 

NOT

Gelen herkese

Eetto, sahnede söylediğim şeyi, lütfen gizli tutun!!!*güler*

Eminim ki

O zamann

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder