2012/04/07

Naoki Blog : 2012.03.29

2012-03-29 01:11:40

バビィィィン!!!

Benim

Bir süre güncelleme yapamadım, bu seferki yeni ! (güler)

Bugün ben, sizinde bildiğiniz üzere, Kichijouji'de Chuck Denim model ayakkabılarımla tam gaz yürüyen o kişiyim

Utandım fakat, biraz da rahatlamış hissettim

Şey, "Aoi ve Ryohei" Spring Tour 2012 "Joukei Narabini Nodo, Yubisaki"..zaman çok çabuk geçiyor..1 Nisan'da son turumuzu yapacağız

Bu turda çok fazla şey hissettim, birbirine benzeyen, 1 yıldan sonra bu turda herkesle yeniden buluşmak, bu yüzden bu konserin grubun üzerinde bıraktığı etkide çok büyük, müzik de gelişiyor, gerçekten çok güzel gelişiyor değil mi !

Ao-chan, Ryohei beni destek basist olarak davet ettiğinde çok duygulanmıştım

Ve aynı duyguları hisseden, Teruki-chan, oda katıldı, bu çok hoş !!

Son turu sabırsızlıkla bekliyorum


Bu arada, uyku...uyumak istemiyorum, uyumaya gidiyorum !

yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder