2012/05/16

Naoki Blog : 2012.05.12

2012-05-12 22:50:47

ビィィィィン!

Eee...Uzun zamandan sonra ilk defa güncelliyorum...

Pardon

Telefonum tıpkı bir spam kutusu gibi...herkesin de bildiği üzere...bu benim !

Ve bugün, az önce ilk defa küçük tırnağımı kırdım...gereksiz cevaplar canımı yakıyor! Bundan hoşlanmıyoruuuum!! Şu an çok duygu yüklüyüm

Şey, bugün destek basist [Aoi ve Ryohei] için [stylish GENERATION Vol.2]'da olacak!! Herkesin de bildiği üzere...

Dün stüdyoda son 1 saat, ben ve Ao-chan, Ryohei ve Teruki gözyaşları içinde birbirimize sarıldık (güler)

Ama NAOKI san hafif sarhoştu, basımı sıkıca çaldım!! Evet, böyle olması gerekiyordu değil mi

Bugün [stylish wave GENERATION Vol. 2] nin atmosferinden zevk alın. [Aoi & Ryohei]'nin çekiciliği kesinlikle size ulaşacak! Merakla bekleyin!!!

Banyo

yes


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder