2012/06/09

Naoki Blog : 2012.06.06

2012-06-06 03:22:53

一昨日

6 Haziran'daki ilk prova bittiii

Teruki-chan, Mitsuru ve diğer 3 insan ile birlikte bir çok farklı bakış açılarını tartıştık

Provanın ilk günü, verecek oldukça çok cevabımın olduğu hissediyordum

Teruki-chan ve Mitsuru oldukça şaşırtıcılardı!!

Ve...Ben...Bacaklarımı esnettim...Hislerim...

Bundan sonra ileride bir prova daha var, ve ben savaşacağımm

Camdan NAOKI savaşacakk

Bundan sonra ne söylemeliyim, aynı zamanda çeşitli ilerlemeler kaydettim, patlayacakmışım gibi hissediyorum

Ama, bunu yapacağımm! Kaybetmeyeceğim!!

Ah, bir kaç dakika önce Hiroshima'daki Massan (Matarou-sensei)'ı aradım, şuan gerçekten sakin hissediyorumm

Bana bir kaç tavsiye verdi, bunun için teşekkür ederim!

Ve aynı zamanda D'nin Ruiza'sından da bir destek e-postası aldımm

Teşekkür ederim!

O zaman! Banyo zamanı

yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder