2011/06/09

Kagrra, İçin...

Merhaba arkadaşlar,

Burada bu bloğu takip eden Türk arkadaşlarımız varsa lütfen bizimle iletişim kursunlar.Sizin yardımınıza ihtiyacımız var.

Kagrra,'nın dağılmasının üstünden tam olarak 3 ay geçti ve son konsere gidenler gitti, yüzlerinde anlamsız bir gülümseme hem onları görmenin mutluluğu hemde ayrılmanın üzüntüsü içerisindeydiler.
3 Mart 2011'den bahsediyorum.



Aslında ben böyle bir projenin konserden önceki bir zaman diliminde yapılmasını daha uygun görürdüm fakat Türkiye'den yeterli destek yoktu.
Demek istediğim, elimizden gelen her türlü çabayı gösteriyoruz ama bir Allah'ın kulu Kagrra,'yı sevdiğini ve müziklerini önemsediğini söylemiyor.
Türkiye'deki J-Rock severlerin yarısından fazlası Japonya'yı da kasıp kavuran The Gazette'ya kapılıp gitmiş durumda.
Yada diğer PS Company gruplarına, Indie'lere vs. vs...
Şu ana kadar gördüğüm en sıkı Kagrra, fanları (aslında onlara fan demek istemiyorum) Kagrra, üyelerini Koreli sanıp onlara "oppam" şeklinde hitap eden, laftan anlamayan, yapışkan fangirl topluluğuydu.
Neyse! Konu amacından sapmadan devam ediyorum *-*

Rus bir arkadaşım olan (aramız pek iyi değil ama her nasılsa grup içine bende dahil oldum) Sora-san ve Almanya'dan sıkı bir Akiya~ fanı olan Peggy-san'ın hazırladığı bir projeyi açıklayacağım sizlere...

Yaklaşık 3 aydır (açıklandığı tarihi de göz önünde bulundurursak 5 ay) Kagrra, hayranları olarak onların dağılmasına üzülüyoruz, onları daima hatırlamak için çabalıyoruz, "geri dönerler ya" diye kandimizi avutuyoruz.Ama elimizden başka birşey gelmiyor.

Sora'nın fikri ise dağılmış olmalarına rağmen "Japon" fanlar yerine "Denizaşırı" fanların Kagrra,'yı ne kadar özlediğini ve hala akıllarda yer ettiğini göstermek için yapılmış bir proje.
Bir nevi sesimizi duyurmak için küçük bir fırsat.
Aslında bunun pek işe yarayacağını sanmıyorum.Bizim sözümüzle Kagrra,'nın geri döneceğini de sanmıyorum ama yine de bizim varlığımızı bilmeleri iyi bir şey olur diye düşünüyorum.
Çünkü Kagrra,'nın Türkiye'deki fanlarından pek haberi olmadığını sanıyorum.Şu ana kadar...

Şartlar: "İngilizce" ve "Japonca" olmak şartıyla Kagrra,'ya şiir yada mektup yazabilirsiniz.
Onları ne kadar özlediğinizi ve onlar hakkındaki düşüncelerinizi belirten bir resim hazırlayıp imzalayabilirsiniz. (Bilgisayar ortamında onların resimleriyle bir şeyler yapılabilir. Yada yeteneğiniz varsa çizip resmini çekebilirsiniz.)
Ve yazdığınız yada çizdiğiniz her neyse altına ülkenizi eklemeyi unutmayın.
Son olarak video hazırlayabilirsiniz.
Yaptıklarınızı bana yada direkt olarak Sora-san'a iletebilirsiniz.

İşte onların hazırladığı şeylerden bir kaçı...


ve proje'nin açıklandığı asıl sayfaya Buradan ulaşabilirsiniz. 

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder