2011/06/30

Naoki Blog [Players] : 2011.06.29

2011-06-29 22:21:22

ただぁいま

Nedense...eski blogdan beri uzun zaman oldu, bu yüzden biraz gerginim !(güler)

Millet~...görüşmeyeli uzun zaman oldu...

Nao şimdi [NAOKI] olarak değişti.

Seslenme işini size bırakıyorum, bana nasıl isterseniz öyle seslenebilirsiniz.Ve tekrar tanıştığımıza memnun oldum.

Şimdi, daha fazla gecikmeden, ben, duş almaya gidiyorum... (güler)

yes

http://ameblo.jp/naoki-players/entry-10938549306.html

NOT: Buuu Nao'nun (Naoki-san'ın) ilk blog girdisi !! <3
Ben her ne kadar seslenirsem sesleneyim Naoki bana garip gelecek. Nao daha sıcak geliyor şimdilik.

Ayrıca blog yazılarında, cümlenin her sonunda anlamlı anlamsız bir sürü ifade kullanması (yukarıda görüldüğü üzere) onun hiç değişmediğini gösteriyor >w<

Okaeri nasai Naoki-san !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder