2011/08/24

お誕生日おめでとうございます楓弥さん!!

Bugün, Japon saatiyle 25 Ağustos Perşembe.Yani Kagrra,'nın biricik tatlı gitaristinin doğum günü~


Sabahtan beri aynı şeyleri geveleyip duruyorum.Neden PSC de FC Staff'ı olmak istedi ?? Yeni bir sayfa açıp müziği bırakmamak varken.Belkide sadece bu tek seferliktir diyorum ve konuyu kapatmak istiyorum.

Akiya-san'ı photobooklarda yada magazin sayfalarında hep somurtan pozlarla görürsünüz.O koca gözlerini açar ve ciddi bir bakış atar.Ama aslında grubun en çocuksu en çok gülen insanıdır.
Kagrra,'nın en şaşkın üyesi.
Yaptığı şaklabanlıklar, komiklikler bir yana, şu ana kadar gördüğüm en yetenekli gitarist.Sadece gitar değil..piyano ve biwada da...
Şu son birkaç ay onları takip edip seçeneklerine saygı duymakla geçmişti ve Akiya hiçbir zaman ne yaptığı hakkında bizi bilgilendirmedi.Yani demek istediğim o ekmek kırıntılarını bırakıyor biz topluyoruz.
En son me-al art'ın Umarete Kita Keredo adlı albümünde akustik gitar çalmıştı. (Silent  - Ashita wo Kureru Hito )

Herneyse herşey bir yana, onun gülümseyen yüzünü, şaklabanlıklarını çok özledik.Yeniden Kagrra,'da olmasını da..









Nice yaşlara Akiya-san...yine anlatmak istediklerimi anlatamadım..Yine saçmaladım..Zaten sende bütün bu saçmalıkları okumayacaksın *hah hah hah..*
Umarım doğum gününü sevdiğin insanlarla güzel geçirirsin. Umarım yine patlayana kadar tatlı yiyip PS oynarsın..Seni hiçbir zaman unutmayacağız.Gitar çalışını da..uçuşan saçlarını da..ortalığı inleten gülüşünü de...ingilizce konuşurken tutulup kalmanı da..
Seni çok seviyoruz..
誕生日おめでとうアッキ!!<3<3<3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder