2011/09/10

お誕生日おめでとうございます真さん!!

Tamam yazıcam....

3 yıl önce Kagrra,'yı tanıdığımda ilk dikkatimi çeken insan olmuştu Shin-san...
Isshi'nin sesi bir yana, onun önünde duran müzik aleti, boynunda asılı olan gitarı ve çekik gözleriyle tanımıştım.
Her insanın kötü zamanları olur... Bizimde o zamanlar kötü zamanlarımızdı... Bir sürü şey üstüste geliyordu. Her şeyden kurtulmak için deli gibi bir şeyler araken siz karşımıza çıktınız.
Bu inanılmaz bir şeydi çünkü yaptığınız müzik adeta beni sakinleştiriyordu.
Shin'in çaldığı koto ruhumu bedenimden çekip alıyor uzak diyarlara götürüyordu. Her şeyden uzak o yerlere.
Senin izini bulabilmem için hiçbir ipucu bırakmıyorsun bana...
Kendini kabuğuna kapatıyorsun ve ancak çok uğraşanların seni bulmasına izin veriyorsun.
Ama bu, denizaşırıyken o kadar da kolay bir iş değil unutma...
Ama ben yine de yılmayacağım ve sana ulaşmak için elimden gelenin fazlasını yapacağım.
Herkes seni o olağanüstü koto sesiyle tanıyor... Sende bunu istiyordun ve istediği aldın...
Her şey bir yana, aslında sizi Kagrra, olarak tekrar göremeyecek olmak beni gerçekten çok üzüyor.
Ama kendimi, 'her şeyde bir hayır vardır' cümlesiyle avutuyorum.
Yeni başlattığınız Players'ı gördüğünde de mutluluktan ağlamıştım.
Aslında, mutluluktan ve üzüntüden. Üzülüyorum çünkü artık bir arada olamayacaksınız. Bir kişi bile eksilse aranızdan o artık Kagrra, olmaz.
Böylesi daha iyi midir daha kötü mü.... Bilemiyorum belki daha iyi olmuştur... Eğer grup ayaktayken bu olaylar olsaydı... Eminim çok daha kötü bir şekilde ayrılırdınız.
Neyse çok saçmaladım ^-^


Yeni işinde, yeni hayatında umarım başarılı olursun.
Seni desteklemeyi hiçbir zaman bırakmayacağım.
Sen benim için her zaman Kagrra,'nın biricik kotoisti oldun.
Bir Japon'a oranla çok daha çekik gözlü bir kotoist...
Seni böyle tanıdım ve unutmayacağım.
Kagrra,'yı unutmayacağım ve unutturmayacağım.
Gücüm yettiği kadarıyla.
Buna söz veriyorum.

Her şey için teşekkürler...
Her şeye rağmen, çok güzel geçen bir 3 yıldı.
Umarım böyle devam eder.





Mutlu yıllar Shin.
Seni seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder