2011/09/29

屍楽園 (Shirakuen) Şarkı Sözleri

Shirakuen ~heaven version~



Shirakuen ~hell version~
Kanji~

屍楽園


離さないでいてね 
耳許で囁いた
あなたの溜息が 
首筋を舐めるように滴るの

窓辺に置き去りの 
飴色に枯れ朽ちた彼岸花

この手に触れたなら 
乾涸びた私の心のように今 
音もないまま・・・

懐かしく響く声 
胸に谺す悲鳴が
時を遡る記憶 
そっと終わりに向かって

姦しく喘ぐ声 
喉を掻きむしる蜜が
時を遡る記憶 
そっと終わりに向かって

辿れば歪な楽園

土気色の皮膚が 
残り香を漂わせ零れ逝く

掌を重ねて
漏れぬように 
落ちぬように舌を這わせ今 
音もないまま

懐かしく響く声 
胸に谺す悲鳴が
時を遡る記憶 
そっと終わりに向かって

姦しく喘ぐ声 
喉を掻きむしる蜜が
時を遡る記憶 
そっと終わりに向かって

辿れば歪な楽園

離さないでいてね
耳許で囁いた
離さないでいてね
もう一度 囁いた・・・

Türkçe~

Ölü Bahçe


"Beni burada bırakma, tamam mı ?"
diye fısıldadın kulağıma
İç geçirişlerin ensemden aşağı damladı.
Her ne kadar bunu yaşamış olsam da

Örümcek zambakları
Kehribar rengine dönüşüp pencereden düştü
Onları ellerimde hissettiğimde
Kalbim gibi kuruyup gittiler
Şuan olduğu gibi sessizce...

-Nakarat-
Yankılanan nostaljik sesin
Yüksek sesle yankı yapıyor göğsümde
Dönüp duran zamanda, anılarım,
Beni yavaşça sona doğru itiyor.

Gürültülü bir şekilde kesilen sesim
Tatlı bir şekilde boğazımı tırmalıyor
Dönüp duran zamanda, anılarım,
Beni yavaşça sona doğru itiyor

Eğer takip edersem beni yolundan sapmış bir cennete götürecekler.
---

Kül rengi ten,
Ayrılmaz bir kokuyla havaya karışıyor.
Avuçlarımı birleştiriyorum ve hiçbir şey sızmıyor dışarıya.
Hiçbir şey düşmüyor
Dilimin üzerinden kayıp gidiyor
Şuan olduğu gibi sessizce

-Nakarat-
Yankılanan nostaljik sesin
Yüksek sesle yankı yapıyor göğsümde
Dönüp duran zamanda, anılarım,
Beni yavaşça sona doğru itiyor.

Gürültülü bir şekilde kesilen sesim
Tatlı bir şekilde boğazımı tırmalıyor
Dönüp duran zamanda, anılarım,
Beni yavaşça sona doğru itiyor

Eğer takip edersem beni yolundan sapmış bir cennete götürecekler.
---

"Beni burada bırakma, tamam mı ?"
diye fısıldadın kulağıma
"Beni buraya bırakma, tamam mı ?"
diye fısıldadın bir kez daha...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder