2011/11/08

Naoki Blog : 2011.11.07

2011-11-07 21:43:18


ベースセミナー


Bass seminerine gelen herkese çok teşekkür ederim, sıkı çalışmalarınız için teşekkürleer


Daha ilk günden başvuru yapan insanlar çok şaşırttı beni (güler)


Aslında bu seminerde bende çok şey öğreniyorum ve çok eğleniyorum !


Açıkçası söyleyecek hiçbir sözüm olmayan eğitmen yüzünden çok gerginim ama sadece nasıl çaldığımı göstereceğim.Bunların çoğu kendi başıma öğrenip tecrübe olarak bir araya topladığım ve abimin öğrettiği şeylerden öğrendiklerim, bunu seminere katılan ve onları benim gibi iyi bir çalgıcı yapabileceğim insanlara söylemek çok hoş olacak


Ancak, sadece 1 saatliğine (güler) , benim ve herkesin bunu tam konsantrasyonla yapması zamanın çok çabuk geçmesini sağlayacaktır değil mii


Bundan sonra, en hoş duygu, 20 insanın 『Lütfen Bass Seminerini yeniden yapın!"』 demesi, NAOKI göz yaşlarına boğulur değil mii! NAOKI amca ağlıyor olacak! Ahh- Çook mutluydumm


Seminere katılacak olan yada katılmış olan herkese diyorum ki, kendinize güvenin, potansiyeliniz sonsuzdur, aynı zamanda 『Efor』ve 『Meydan Okumak』


Tabiki de bu cümle sadece bass çalanlar için değil çok büyük şeyler içinde geçerli


Bir sonraki , aslında ne zaman olacak bilmiyorum ama Bass Seminer'ini tekrar yapmak istiyorumm


Ve bu benim harika üstadım TORUxxx





Şimdi, benim için zaman, BUDDY SOUND WORKS'te TORUxxx tarafından kullanılan enstürmanları ziyaret etme zamanıdır.


Yosh, banyo zamanı


yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder