2011/11/23

Naoki Blog : 2011.11.22

2011-11-22 01:43:54

テンキューありがとう!ありがとうテンキュー!

Şey şimdi, gizemli bir başlıkla başlıyorum *güler*

Bunu bildiğinize inanıyorum! *güler*

Ve, dünden önceki gün, Shibuya'da ki ESP Craft House'a gittim, benim bass modelime benzeyen bassları satın alanlara imza verdimm.

'Hokkaido'lu İnsanların Rüyası' (Doumin no Yume), 'Rüyanın Hokkaidolu İnsanları' (Yume no Doumin), onları istediğiniz kadar çalabilirsiniz.

Sonra, gelecek yılın Aralığı veya Ocağında ne olacağını biliyor musunuz ?

Bütün NAOCHIRU'ları satın almak için bir süre daha sabırlı olun lütfen!

Bir şey daha! 'Toragasu'm,(Tragus*) ben onu ararken odamın köşesinde coşkulu bir şekilde 'Cling' etti!

Kulaklarımın dengesi iyi hissettiriyor! *güler*

Ve tamir ettiğim kol saatiimmmm, şimdi çoktan tamir edilmiş olan, bana tekrar geri döndüüüüüüü

Çok mutluyum!!

Mıyhh, Teşekkürler,(Thank You) Teşekkürler! (Arigatou) Teşekkürler,(Thank You) Teşekkürler! (Arigatou) Benim minnattar hislerim

Banyo yapma ve yatma zamanı

yes 

* : Japonca= Toragu, İngilizce= Tragus: Kulağa takılan bir çeşit piercing.
NOT: Naoki-san başlıktan da anlaşılacağı gibi bir İngiliz dilinde birde Japon dilinde iki kere teşekkür etmiş. Ve İngilizce olanını 'Katakana' ile yazmış 'Tenkyuu' bkz. 'Thank You', Japon dili böyle işte! >w< <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder