2011/12/06

Happy Birthday Isshi !! Our Beloved Oni !!!


Ehh, merhaba millet...

Biliyorsunuz ki bugün bizim kalbimizde çok önemli yere sahip olan bir insanın doğum günü...

Bugün bizim yakışıklı Oni'mizin doğum günü!!!

Bugün bizim Isshi'mizin doğum günü!!!

お誕生日おめでとうございます一志さま!!!

Aslında, her zaman ki gibi neler diyeceğimi bilemiyorum.

Başlasam da devamını getiremiyorum.

Uhm... keşke hislerimi tam anlamıyla açıklayabilseydim...

Kagrra,'yla tanıştığımız zaman onların böyle kişiler bu dendi önemli bu denli sevimli olacaklarını tahmin edemezdim. Zamanla, onları tanıdıkça onlara o kadar bağlandık ki onlardan kopamaz hale geldik.

Isshi... Seni o kadar seviyorum ki bu gerçekten kelimelere sığmaz. Hayatımda örnek aldığım tek insansın sen. Her ne kadar bencil pislik olsan da XD <3

Çok fazla bir şey yazmayacağım. Çünkü gerçekten yazamıyorum ve kendimi tutamıyorum.

Bugün mutlu günümüz. Biricik Oni'mizin doğum gününü en mutlu şekilde kutlamak istiyorum.

Mutlu haberler ardarda gelsin istiyorum. Kureha elime ulaşsın istiyorum.

Senin o güzel sesini tekrar ve tekrar duymak istiyorum.

Asla bıkmayacağım. Hayatımın sonuna kadar sana bağlı kalacağım. Sesin kulaklarımda yankı yapmaya devam edecek. Seni asla unutmayacak ve unutturmayacağım.

Seni çok seviyorum Isshi <3

Umarım ki, beni yukarılardan bir yerlerden duyuyorsundur...

Duy beni sevgili Oni...

Bugün senin günün. Mutlu ol.

Bizde mutluyuz.

Seni asla diğerlerinin gördüğü gibi görmedim. Senin öldüğüne asla inanmadım. Sen hala yaşıyorsun. Bizim için hala yaşayan bir Oni'sin. Oni'lerin en yakışıklısı, en yeteneklisi ve en... en inanılmazı.

Doğum günün kutlu olsun Isshi, iyiki seni tanımışız, hayatımızı değiştirdin, sana çok şey borçluyuz, umarım bir gün... bunları bilme şansın olur, umarım bir gün... bunları kendim sana anlatabilirim.

Mutlu doğum günleri,

Seni seviyoruz,

Juu & Shuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder