2012/01/29

Naoki Blog : 2012.01.25

Not: Entry atladığımız için özür dileriz. Koga-san'a entry atladığı için teşekkür ederiz.

2012-01-25 00:39:00

早いもんで

21'indeki konserden bu yana tam 4 gün geçti...

Kazandığım bu büyük üstad yürekleriyle, muhteşem bir deneyim elde ettimm

Eminim ki, şimdi daha güçlüyüm

Biraz korkuyorum çünkü sahnedeyken müzik yazma deneyimim henüz yook (güler)

Nedense, o kelimelerin benden çıkmayacağını hissedebiliyorum, evet, ama giderek daha da tamamlandığımı hissediyorum (güler)

Ve daha sonra, basist Negishi Takamune ve Terasawa Kouichi'yle konuştum, kendime olan güvenim geri geldi

Bundan sonra, çok çalışacağım !!

Savaşacağım ve asla kaybetmeyeceğim !!!

 Budaaa konserden sonra çekilmiş bir fotoğraaaf !



Harada Kenta-san, CHARGEEEEEE-kun, Matarou-san ve ben

Bu arada, siyah tırnaklarımı Kenta-san'a borçluyum !

Evet, banyo zamanı

yes


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder