2012/06/05

Shiki Project - Dokuhaku Şarkı Sözleri


Romaji :

Are wa kannazuki hada wo kogasu
Ohisama ga utsumuki dashita koro
Niwaka ni saita kinmokusei ga kou wo haki
Kasuka ni kaoru koro

Hiza wo kakae utsuro na watashi ni yadoru saigo no akari wo
Yami ni izanau aoi oni wo mita

Sore wa shimotsuki iki wo moraseba
Yoru ni toke kasuku shiramu koro
Robou ni saita sazanka ga
Sonaerareta kikuka ni mieta koro

Hibi houkete samayou watashi ni mukerareta hitomi no oku
Sumau waishou na aoi oni wo mita

Saredo saredo chigiri wa kiete
Sono ito ga kono kubi shimeyou to
Imada imada mada togerarenu
Yakusoku no hi tsui ni wasure unu

Hito no kokoro wa mizu no you iro wa ochireba midaru
Ikura kakushite mo yodomi wa
Koko e soko e shizumi katamaru

Chijimi shagami mata uzukumari hokosokai honoo wo taki tsuzuke
Ishi wo kajiri shizuka ni tagiru
Kono inochi yo seihitsu ni moe yo
Moshimo itsuka toki no sabaku de
Hikarabite namida mo tsuki you to
Kono yo ureu megumi no ame ga
Arata na chi ni furu to shinjite

Saredo saredo chigiri wa kiete
Sono ito ga kono kubi shimeyou to
Imada imada mada togerarenu
Yakusoku no hi tsui ni wasure unu


Türkçe : Monolog

Tanrısız bir aydı*
Tenimi yakan güneş doğmaya başlamışken
Zeytinler aniden çiçeklenmeye başlamışken
Yaydığı kokuyu belli belirsiz alabilmiştim

İçinde yaşadığı karanlığın son aleviyle cezbeden
Genç bir şeytan gördüm, dizlerimi kucaklamış oyuyordu

Donuk bir aydı*, nefesimi bıraktığımda
Soluk beyaza dönüştü ve gecenin içinde eriyip gitti

Kendini feda eden krizantemleri gördüğümde
Sasanqua kamelyası yolun kenarında çiçek açıyordu

Günlerce, şaşkın şaşkın gezindim durdum taa ki,
Genç zayıf bir şeytanın bana baktığını görene kadar

Şimdi bile, hatta şimdi bile yaminim silinip gidiyor
Ve o ipi boynuma dolayacağım
Hala, hala bir sonuca bağlayamıyorum
Sonunda söz verilmiş günü unutamıyorum

İnsanların kalpleri su gibi, renkleri saçılırsa kaos ortaya çıkar
Ne kadar tortu biriktirdiğimin bir önemi yok
Hepsi dipte birikir, birikir ve katılaşır

Siniyor, küçülüyor ve çöküyor, bu alevi tutuşturmaya devam edeceğim
Kayaları çiğniyor ve sessizce kaynatıyor
Oh hayat, huzur içinde yanıyor
Eğer bir gün, gözyaşlarım zamanın içinde kuruyup giderse
Bu dünya yas tutsun, ve inanıyorum ki
Bu merhametli yağmur yeni dünyanın üzerinde düşecek

Şimdi bile, hatta şimdi bile yeminim silinip gidiyor
Ve o ipi boynuma dolayacağım
Hala, hala bir sonuca bağlayamıyorum
Sonunda, söz verilmiş günü unutamıyorum

Not: Çin Takviminde Kannazuki (Tanrısız Ay) Ekim/ Kasım aylarına, Shimotsuki (Donuk Ay) Kasım/Aralık aylarına denk gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder