2013/02/02

Naoki Blog : 2012.12.26

2012-12-26 17:56:45

俺です

Dünkü Fantasista etkinliğine katılan herkese teşekkür ederim ve tabiiki gökyüzünden duyulan haykırışlara da. Harika bir noeldi.ウサギ

Bir sonraki yıl da evde mi geçecek? Bu benim fikrim (güler) ama haydi yine Fantasista'nın tadını çıkaralım!ヒヨコ

Bu yıl kesinlikle daha fazla öğrenip kendimi geliştireceğiim 馬

Ve tabiki Fantasista sayesinde ウサギ

Eğer  "yorguuun..." yada "incinmiiiiş..." hissediyorsanız lütfen NAOKI'yle buluşun ウサギ

Tek başıma sahnede yarışıyor olsam bile (güler) lütfen gülümsemenizi bana gösterin ウサギ

Haydi birlikte ilerleyelim ve gülelim, zaman tükendi fakat gülümsemeye devam edelim. チョキ

Bu bizim dünkü fotoğrafımız!
Matarou-san ve Araya Mitsuru, bana gerçekten yardımcı oldular! Teşekkür ederim.キスマーク


Şeey, ama dün tam da Santa kostümümü değiştirmiştim ki... Bir fotoğraf çekemedim... Oysaki toy NAOKI olmadan önce planlamıştım... ve bu fotoğraf Massan'dan.

Ve bugün, fanclub gezisi buluşması sona erdi! Çok eğlenceliydi! Ueno Robinson ve Waiwai'yle buluşmanın ortasında konuşmayalı uzun zaman olmuştu, çok eğlenceliydii 馬

Fanclub gezisi için son gün yarın, acele ediiiiin!! キスマーク

Şimdi yemek zamanı ペンギン

yes音譜

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder