2012/02/22

Naoki Blog : 2012.02.18

2012-02-18 04:40:16

そいえばね

Şubat'ın 5'indeki etkinlikte, çalışanlardan sürpriz bir hediye bana ulaştı, fanlarımın söyleyecekleri tek şey olmalı "Bu çok ciddi !"

İşte bu!



Fujimura D ve Yoshino D 'den de mesaj aldım!

Eğer çarşambaları seviyorsan, bunun gibi olmalı 'Bu, budur!!' *güler*

Teşekkür etmek için biraz geç ama bloğumu okuyanlar olduğunu biliyorum, bu durumun tek sahibi benim 'Meşgul günlerde, benim için, çok teşekkür ederim!! Ancak, çarşamba ev sahipliği yapıyor, Tomakoi'ye her zaman destek olacağım! Şuana kadar seni hep destekledim! Umarım bir gün yine buluşacağız!! Biliyorum, çok meşgulsun ama, lütfen sağlığını koru ve herkes için sevginle dolu bir güzel bir rüya gönder!'

NAOKI

Yosh, söyledim! Umarım bu duygularım sana ulaşırr

Banyo zamanı

yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder