2012/05/16

Naoki Blog : 2012.05.13

2012-05-13 02:41:50

あ、

Etkinliğim için bir duyuru (güler)

Bunu bir kaç saat önceki güncellememe yazsaydım iyi olurdu

Sanırım bunu herkes çoktan biliyordur...


「FC NAOKI FANTASISTA Vol.2~ Popüler şarkım 、Hareket için söylersem iyi olurdu ♪(parıldayan gülümseme)~」

Tarih: 10 Haziran 2012 (Pazar)

Yer: STAR PINE'S CAFE 9 (Kichijouji) http://www.mandala.gr.jp/spc.html

Kapıların Açılması: 11.30

Başlangıç: 12.30

Bitiş: 14.30

Böyle..

Konuklar,

Akustik Gitar: Araya Mitsuru

Bateri: Teruki (An Cafe)


Herkesin bildiği gibi Teruki harika bir baterist!

Mitsuru, Tomakoi'de benim sınıf arkadaşım! Oda harika bir gitarist!

Harika bir düzen!! Başlıkta olduğu gibi, popüler şarkımı söyleseydim iyi olurdu (güler)

Söylemek istediğim şarkının popülaritesi yok... İlkbahar zamanındaki canlılıkla şarkı söyleyeceğim

Şey, NAOKI'nin boğazı tam olarak bir cam gibi! Bilindiği gibi "Camdan Boğaz"!! (Onu tam olarak bilmiyorum) Ama kalbimde bir cam gibi (güler)

Şarkı listesi, az olacak... evet!! Savaşacağım!!!

Sonra, etkinlikte komik muhabbetlerimiz için sabırsızlanıyorum, bu yüzden lütfen gelin ve görünn

NAOKI



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder