2012/08/08

Naoki Blog : 2012.08.02

2012-08-02 03:28:10

ウィッス!

Bu her zaman oluyor, NAOKI'den geç bir cevap daha üzgünüm!!

29'undaki konsere gelen herkese çok teşekkür ederim!

MC olarak gerginlik içindeki Ao-chan, herkesin sesi, Ao-chan'ın cazibesinin yaptığı suçluluk, PC aracılığıyla izleyen herkes, bunlardan aldığım bir sürü motivasyonum var!

Konserde, Ao-chan'la konuşuyordum, kesinlikle, konser için 168 Yen fiyatı çok ucuzdu! Ve ayrıyetten, dürüst olmak gerekirse, bu benim kendi fikrimdi, ve bunun projeye dayalı olduğunu bir çok kez düşündüm

168'in Aoi'si, Aoi'nin 168'i, bu projeye katıldığımda, bununla gerçekten gurur duydum!

Çünkü ben Aoi'den çok daha yüksek hedefleri olacak olan kişiyim, bu yüzden herkes bana eşlik etsin!

Ben, dürüstlükle destekleyen ve bununla ruhunu paylaşmak isteyen kişileri seviyorum, Ao-chan benim önemli ve değerli olan bir arkadaşım.

Şey, şarap içiyordum bu yüzden birazcık yaramazlık yapmış olabilirim, bu hepimizin içinde vardır (güler)

Ve şimdi de son olarak, "Aoi" "168" tanıtmaktan gurur duyarım!!

a


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder